Menu
Your Cart

Υπαναχώρηση/Επιστροφή

Α. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει με την εταιρεία courier ACS η ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν , να είναι σε άριστη κατάσταση και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια) . Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς . Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο μέσω αποστολής με μεταφορική εταιρεία (Courier) και μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας SNOWSHOP .
Επίσης σας ενημερώνουμε οτι , εάν κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας ,διαπιστώσετε οτι η συσκευασία είναι ανοιγμένη/σχισμένη η παραβιασμένη , μήν παραλάβετε το προιόν απο τον courier απλά ενημερώστε ότι είναι παραβιασμένη η συσκευασία προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία SNOWSHOP οφείλει να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την επίλυση του ζητήματος και διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχθεί την αλλαγή ή επιστροφή του εν λόγω προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείαs SNOWSHOP πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κ.λ.π.) το SNOWSHOP δεσμεύεται να αποστείλει courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά του έξοδα.

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας SNOWSHOP ,αλλά λόγω υπαιτιότητας του καταναλωτή (πχ. Αλλαγή σε νούμερο , αλλαγή σε χρώμα , άλλο προϊόν κτλ ) τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ίδιο τον καταναλωτή.
Η αποστολή της νέας σας παραγγελίας (αλλαγής) κοστίζει 12€.
Το ποσό αυτό συμφηφίζεται με την τυχόν διαφορά στην αξία των νέων προϊόντων που επιλέξατε.
Σε περίπτωση που η νέα παραγγελία σας περιλαμβάνει ογκώδη αντικείμενα, π.χ. ( μπότες , σκι . κτλ ) ενδέχεται να ισχύσουν επιπλέον χρεώσεις, για τις οποίες θα ενημερωθείτε σχετικά πριν την αποστολή του δέματος.

Σε περίπτωση που επιλέξετε την αποστολή με ταχυδρομείο η άλλο πρακτορείο, δεν μπορούμε να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με τηλεφωνικά ή με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό, μείον τα έξοδα αποστολής ,συσκευασίας κτλ ( Δηλαδή το ποσό των 12 ευρώ ) ,είτε με αντίστοιχη κατάθεση σε τραπεζικό του λογαριασμό.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο. Ενδεικτικά δεν δικαιούσθε άσκηση υπαναχώρησης σε προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων ,όπως πχ: snowboard με δέστρες ,πέδιλα σκι με δέστρες , τα οποία εφαρμόστηκαν , (τρυπήθηκαν και βιδώθηκαν) οι δέστρες τους στο μέγεθος της μπότας που υποδείχθηκε από τον πελάτη και θεωρούνται εξατομικευμένα και για το λόγο αυτό δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά σε άλλη περίπτωση, αλυσίδες αυτοκινήτων οι οποίες αγοράστηκαν και δεν χρησιμοποιήθηκαν διότι παρήλθε ο κίνδυνος χιονιού.  Προϊόντα σφραγισμένα ηλεκτρονικά, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης σε αγορές που έχουν πραγματοποιηθεί με Τιμολόγιο, για λογαριασμό επιχείρησής διότι δεν είστε καταναλωτής κατά την έννοια του Ν.2251/94. Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Ως καταναλωτής ορίζεται κάθε φυσικό πρόσωπο το οποίο ενεργεί για λόγους που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική του δραστηριότητα.
Επίσης δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων σε προιόντα τα οποία βρίσκονται σε προσφορά ή έκπτωση, παρά μόνο αλλαγή με κάποιο άλλο προίόν.

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να αποσταλούν στην παρακάτω διεύθυνση:

"SNOWSHOP" Εισάγωγή -Εμπορία ειδών χιονοδρομίας & ένδυσης Αγίου Αλεξίου 3 . 250.01 Καλάβρυτα Τηλ :2692022465

Β. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ / ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν (πχ. Αλλαγή σε νούμερο , αλλαγή σε χρώμα , άλλο προιον κτλ ), υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία SNOWSHOP με μεταφορική (κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας.  Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής και αποστολής βαρύνει τον καταναλωτή ,η σε διαφορετική περίπτωση να το αποστείλει και να το παραλάβει ,κατόπιν συνεννόησης μαζί μας ,με ACS η ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ και να επιβαρυνθεί με 12.- ευρώ, που είναι η χρέωση η δική μας . Να προβεί στην αλλαγή του σε οποιοδήποτε κατάστημα SNOWSHOP, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 2692022465.

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του αγορασθέντος προϊόντος , ο πελάτης θα πρέπει να φροντίσει έτσι ώστε:

Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).

Το προϊόν να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «Έντυπο υπαναχώρησης/ Επιστροφής» . Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του.

Γ. ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας, υπό τις πολύ συγκεκριμένες παρακάτω προϋποθέσεις:

Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία και βρίσκεστε στο (checkout), μπορείτε να ακυρώσετε τη διαδικασία πατώντας το πλήκτρο back στον browser σας .

Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout), παρακαλούμε επικοινωνήστε με εκπρόσωπο του SNOWSHOP άμεσα, ώστε να σας ενημερώσει περαιτέρω για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθηθεί. Η παραγγελία σας δύναται να ακυρωθεί υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία μας.

Δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας δεν υφίσταται πέραν των παραπάνω περιπτώσεων.

Δ. ΣΗΜΕΙΩΣΗ


Για καθαρά λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν δέχεται επιστροφές σε θερμοεσώρουχα, κάλτσες ,αντιηλιακά και γενικώς προϊόντων που μπορούν να επηρεάσουν την υγιεινή του ανθρώπου. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στα καταστήματα και τις αποθήκες του SNOWSHOP υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.

Προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά (με έκπτωση άνω του 50%) δύναται να μην καλύπτονται από εγγύηση.